ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на визначення опорних закладів освіти Гвардійської сільської ради
Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на визначення опорних закладів освіти Гвардійської сільської ради, затвердженого рішенням 33-ої позачергової сесії Гвардійської сільської ради від 12.05.2023 року №19 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти та складу конкурсної комісії».
Конкурс проводиться у два етапи:
І етап – протягом 10 календарних днів з 16.05.2023 року по 29.05.2023 року включно здійснюється подання заявок відповідними закладами загальної середньої освіти на участь у Конкурсі до конкурсної комісії (с.Гвардійське вул. Соборна,46 (відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму ));
ІІ етап – основний, на якому проводиться перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам, визначається переможець конкурсу та оприлюднюються результати конкурсу з 30.05.2023 року по 02.06.2023 року включно.
До участі у Конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти Гвардійської сільської ради, які відповідають вимогам Положення про опорний заклад освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти». Конкурс проводиться за наявності не менше одного кандидата на опорний заклад загальної середньої освіти.
Для участі у Конкурсі необхідно подати письмову заявку, до якої додаються такі документи:
Для участі у ІІ етапі закладам освіти необхідно подати до Гвардійської сільської ради заявку про участь у конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:
1) пропозиції щодо створення опорного закладу освіти та/або його філій;
2) план розвитку закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:
- відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатися в опорному закладі (окремо вказати проектну потужність опорного закладу, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу з інших населених пунктів; вказати з яких населених пунктів планується підвезення учнів до опорного закладу; маршрути підвезення учнів та працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу перебування у дорозі, транспорт, яким буде здійснюватись підвезення);
- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів (вихованців) до опорного закладу освіти;
- наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів природничо-математичного та іншого спрямування, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадкових місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами );
- результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту робіт членів Малої академії наук, інших конкурсів та змагань;
- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензійним програмним забезпеченням;
- організація допрофільної підготовки і профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання за наявності дітей з особливими потребами;
- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад тощо;
3) опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогів тощо).
4) копію установчих документів закладу;
5) інформаційна довідка із загальними відомостями закладу по кожному критерію оцінювання (таблиця 1).
Визначення переможця Конкурсу проводиться конкурсною комісією за критеріями оцінювання матеріалів, поданих на конкурс (Додаток 1)
Переможцем конкурсу, на визначення опорного закладу освіти Гвардійської сільської ради, стає заклад, який набирає максимальну кількість балів, але не менше, ніж 150 балів.
У разі наявності одного закладу-кандидата, який відповідає умовам конкурсу, подав всі документи, набрав необхідну кількість балів та за наявності позитивного висновку конкурсної комісії, такий заклад може бути визнаним переможцем конкурсу.
Перелік критерій
оцінювання на визначення опорного закладу освіти
Гвардійської територіальної громади.
№ |
Назви критеріїв |
Оцінювання за критеріями |
|
0-5 балів |
6-10 балів |
||
1 |
Наявність філій опорного закладу освіти |
0-1 |
2 і більше |
2 |
Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій) |
200-250 осіб |
Більше 250 осіб |
3 |
Кількість класів на паралелі (в т.ч. у старшій школі) |
Один |
Два і більше |
4 |
Середня наповнюваність класів |
До 20 осіб |
20 і більше |
5 |
Кількість профілів у опорному закладі |
Один |
Два і більше |
6 |
Наявність факультативів, спецкурсів та курсів за вибором |
1-4 |
Понад 4 |
7 |
Вивчення іноземної мови |
Одна |
Дві |
8 |
Випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балів |
До 40% |
40% і більше |
9 |
Кількість переможців та призерів предметних олімпіад, конкурсу МАН, інших конкурсів та спортивних змагань від загальної кількості здобувачів освіти закладу |
До 50% |
50% і більше |
10 |
Якісний склад педагогів (категорія, педагогічне звання тощо) |
До 50% |
50% і більше |
11 |
Використання проектної потужності закладу |
30-50% |
Більше 50% |
12 |
Кількість учнів, які будуть підвозитись до опорного закладу |
20-50 учнів |
Понад 50 учнів |
13 |
Організація інклюзивної освіти |
Організовано |
Організовано, створено ресурсні кімнати |
14 |
Створення безперешкодного доступу для дітей з особливими освітніми потребами до закладу освіти |
Наявність пандуса |
Наявність пандуса, пристосування туалетів, спеціального обладнання тощо |
15 |
Наявність кабінетів фізики, хімії, біології, географії, інформатики, навчальних майстерень, спортивного залу та інших |
Наявні, але не паспортизовані |
Паспортизовані |
16 |
Наявність актового залу |
У пристосованому приміщенні |
Так |
17 |
Укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою |
До 30% |
Понад 30% |
18 |
Енергозберігаюче середовище |
Втілено окремі елементи |
Заклад має енергозберігаюче середовище (не менше 80%) |
19 |
Наявність мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом |
Швидкість до 30 Мбіт/с |
Швидкість 30-100 Мбіт/с |
20 |
Інвестиції у спортивні споруди |
Здійснювалися для часткового оновлення |
Здійснено капітальний ремонт, реконструкцію, наявні багатофункціональні площадки з штучним покриттям тощо |
21 |
Використання інвестиційних технологій в освітньому процесі |
Використовуються елементи технологій |
Використовуються 3 і більше технологій |
22 |
Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, електросковорода, холодильна камера та інше) |
Відсутні одна або кілька складових |
Так |
23 |
Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної води |
Тільки холодна проточна вода |
Так |
24 |
Термін проведення останнього капітального ремонту |
Змістовний |
Змістовний, спрямований на впровадження інновацій, відповідає вимогам часу |
25 |
Наявність та зручність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти |
Окремі відрізки потребують капітального ремонту |
Дороги з твердим покриттям або потребують часткового ремонту |
26 |
Наявність транспортних одиниць для здійснення підвезення учнів закладу |
Один транспортний засіб |
Два і більше, обладнані для перевезення осіб з особливими освітніми потребами |
27 |
Організація позашкільної, гурткової роботи |
1 напрям |
2 і більше напрями діяльності |